(044) 379-48-05
(093) 629-22-33
(066) 629-22-33
МЕНЮ

Просування у
соціальних мережах

Просування у соціальних мережах - комплекс заходів проводиться з метою збору цільової аудиторії навколо свого бренду. Також використовується для збільшення кількості відвідувачів в групах і спільнотах присвячених інтернет ресурсу

Просування у соціальних мережах з Q-SEO:

  • Розміщення якісних постів
  • Створення акційних пропозицій
    (по узгодженню)
  • Створення обговорень
  • Створення голосувань
  • Залучення нових фоловерів
  • Залучення цільових фоловерів

Два основних типи просування в соціальних мережах:

SMO - комплекс змін внесених на сайт, спрямований на залучення користувачів з соціально-медійних мереж, і блогів.
Даний тип просування включає в себе:
  • smm Збільшення природньої посилальної маси. Досягається шляхом створення контенту, який буде цікавим для цільової аудиторії та буде викликати бажання поділиться ним;
  • smm Забезпечення комфортного додавання актуальних новин, опитувань, акцій в соціальні мережі, блоги, RSS-агрегатори;
  • smm Використання різноманітного привабливого контенту на сторінках сайту для підвищення популярності серед користувачів: тексти, картинки, відео та інше.
  • smm Заохочення користувачів, які активно беруть участь у житті ресурсу, ділитися посиланнями на його сторінки в своїх стрічках соц.мереж.
SMM - створення лояльної спільноти навколо бренду, управління репутацією та інше
Даний тип просування включає в себе:
  • Швидке реагування на потреби аудиторії, визначення побажань споживача по відношенню до бренду;
  • Управління репутацією. Створення позитивного іміджу бренду, робота з негативними відгуками про компанію;
  • Клієнтська підтримка. Дозволяє налагодити зворотний зв'язок про товари і послуги, що надаються компанією.

Використання цих методів дозволяє домогтися збільшення потоку якісного цільового трафіку, впізнаваності бренду та зростанню продажів. Зазвичай, SMM, SMO і SEO не використовується окремо, найкращого ефекту бренд домагається, коли використовується комплексний підхід до маркетингу в інтернеті.

Бізнес-мета соціальних мереж:

  • Сформувати навколо свого бренду лояльну цільову аудиторію
  • Миттєво дізнаватися думку аудиторії про свої товари і послуги
  • Оперативно керувати репутацією, відслідковувати згадки бренду
Ефективність:
Соціальні мережі стали частиною нашого життя, і при грамотному позиціонуванні бренду в соціальних мережах можна не просто миттєво отримувати зворотний зв'язок від кінцевих споживачів свого продукту, але й істотно підвищити впізнаваність бренду, знизити вартість як первинного, так і повторного залучення клієнта
ДАВАЙТЕ ОБГОВОРИМО

РОЗВИТОК У СОЦ. МЕРЕЖАХ ВАШОГО БРЕНДУ!