(044) 379-48-05
(093) 629-22-33
(066) 629-22-33
МЕНЮ

Налаштування
Google Analytics

Для власників сайтів і інтернет - маркетологів ми пропонуємо вдосконалити процес збору статистики взаємодії користувачів з Вашим ресурсом за допомогою налаштування Google Analytics

Що ми вміємо?

Налаштування E-commerce
Незамінний інструмент для інтернет - магазинів. Дозволяє різнобічно відстежувати продажі на сайті, аналізувати ефективність джерел трафіку і окремих товарів у грошовому вираженні.
Налаштування Цілей
Налаштування цілей дозволяє відстежити будь яку цікаву подію на сайті - від відправки форми до перегляду відео. Послідовність цілей дозволяє визначити на якому етапі користувач виходить з воронки конверсії
Відстеження соціальних взаємодій
Налаштування відстеження натискання кнопок соціальних мереж Facebook, Vk та ін. Корисне для тематичних проектів, дає можливість зрозуміти яке з джерел трафіку є найбільш соціально орієнтованим і сприяє популяризації сайту
Яндекс Дірект
При налаштуванні кампанії в системі контекстної реклами Яндекс Дірект виникає необхідність відстеження переходів в Google Analytics без проставлення UTM - міток. Модифікація коду Google Analytics дозволить використовувати автоматичну позначку компаній через параметр openstat
Adwords, Webmaster, Adsense
Зв'язок аккаунтів webmaster tools, google ads або adsense з Google Analytics дозволить отримувати більш точні дані про рекламні кампанії, органічний трафік, а також аналізувати ефективність розміщення реклами на своєму проекті
Міждоменні відстеження
У Вас декілька сайтів, з посиланнями один на одного? Для того щоб коректно відстежувати відвідування і транзакції необхідно пов'язати Ваші сайти в Google Analytics за допомогою модифікації коду і правильно налаштувати фільтри у самому інтерфейсі Google Analytics
Налаштування ремаркетингу
Налаштування ремаркетингу за допомогою Google Analytics дозволяє дуже точно сегментувати необхідну групу відвідувачів сайту і показувати для них найбільш релевантні оголошення
Створення дашбордів та настройка сповіщень
Зручні зведення дозволяють отримувати всю важливу інформацію без необхідності формування звітів, а налаштування сповіщень дозволить завжди бути а курсі важливих змін в аналізованих даних
Налаштування фільтрів, власних показників і груп контенту

Налаштування фільтрів дозволяє очистити дані від спаму, а також сформувати деякі дані для зручного аналізу в Google Analytics.

Налаштування груп контенту дозволяє розділити зміст вашого сайту на логічні групи і аналізувати доступні показники для цих груп. Наприклад, порівняти продажі по розділам «Жіночий одяг» та «Дитячий одяг».

Власні показники дозволяють, наприклад, порівняти поведінку зареєстрованих користувачів з незареєстрованими на сайті користувачами.

Фахівці компанії Q-SEO експертно модифікують функції Google Analytics безпосередньо для вирішення Вашого завдання та відстеження важливих для Вашого бізнесу показників. Ми також готові допомогти Вам в роботі з АРI Google Analytics і налаштуванням відстеження за допомогою Google Tag Manager