• (044) 379-48-05
  • (093) 629-22-33
  • (066) 629-22-33
Індивідуальні курси з SEO та Аналітики

Пройди комплексний курс SEO

Наш курс SEO - структурована і покрокова інструкція для просування сайтів будь-якого типу, заснована на кращих знаннях та досвіді практикуючих seo - фахівців, яку ми впровадили на сотнях проектів і сьогодні готові поділитися з Вами

Зареєструйся зараз
і отримай безцінні бонуси *
#
Хочу пройти курс SEO
Встигни записатися Просто Зараз
Відгуки Наших Студентів
відгук про q-seo

На індивідуальних заняттях з SEO в Харкові ми з Вами поринемо в захоплюючий світ інтернет - маркетингу і розберемо як ефективно застосовувати сучасні інструменти конкретно для Вашого              проекту

Програма складається індивідуально в залежності від Вашого базового рівня знань і найбільш цікавих тем для вивчення
Приклад програми курсу:
Введення до SEO: ТЕОРІЯ
1 заняття
  • Що таке пошукова система (ПС);
  • Які ПС бувають і їх розподіл за популярністю;
  • Що таке SEO, область завдань SEO;
  • Чому SEO необхідно власникам сайтів в 99% випадках;
  • SEO як частина інтернет-маркетингу;
  • Основні алгоритми ПС і принципи ранжирування;
  • Фільтри пошукових систем;
  • Що таке трафік? Джерела і канали залучення трафіку;
  • Що потрібно знати на початковому етапі просування;
  • Яке SEO пропонують студії і яким воно може бути ще;
  • Чого можна досягти за допомогою SEO
Складання семантичного ядра і робота з ключовими запитами: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА
2 заняття
  • Ключові слова і семантичне ядро сайту. Що це таке і чому потрібно збирати;
  • Як семантичне ядро пов'язано зі структурою сайту;
  • Що таке частотність ключового слова. Розподіл ключових слів по частоті пошуку;
  • Типи пошукових запитів;
  • Визначення конкурентності ключового слова;
  • Як працювати з сервісами для збору семантичного ядра;
  • Як впливає кількість слів у запиті;
  • Що таке сезонність запиту і як її враховувати;
  • Каннібалізація ключових слів;
  • Структурування семантичного ядра;
  • Як підбирати ключові слова на основі сторінок сайту і як правильно доопрацювати структуру
  • Як відстежувати позиції сайту по семантичному ядру;
  • Домашнє завдання
Оптимізація контенту сайту: мета-дані, текстовий контент і заголовки: ТЕОРІЯ
3 заняття
  • Що таке контент сайту? Види контенту, області видимості;
  • Що таке мета-дані і на скільки вони важливі з точки зору SEO;
  • Оптимізація мета-тегів на конкретному прикладі з викладачем;
  • Що таке текстовий контент і в якому обсязі він необхідний;
  • Показники якості контенту;
  • Як вбудовувати ключові слова в текст;
  • Оптимізація заголовків H1-H6;
  • Унікалізація та оптимізація текстового і графічного контенту;
  • Параметри оптимізованого тексту;
  • Огляд сервісів перевірки унікальності;
  • Як правильно уникалізувати контент;
  • Де отримати унікальний контент для свого сайту та LSI-копірайтинг;
  • Домашнє завдання
Юзабіліті. Комерційні фактори ранжирування. Навігація ТЕОРІЯ
4 заняття
  • Що таке юзабіліті;
  • Які переваги забезпечує гарне юзабіліті;
  • 3 основні складові юзабіліті;
  • Що потрібно врахувати в юзабіліті власного проекту;
  • Юзабіліті окремих сторінок сайту;
  • Приклади поширених помилок в юзабіліті;
  • Огляд комерційних чинників ранжирування;
  • Навігація по сайту. Меню, хлібні крихти та інші види блоків навігації;
  • Внутрішня перелінковка, як елемент юзабіліті та її важливість з точки зору SEO;
  • Домашнє завдання.
Технічна оптимізація сайту. Як роботи обробляють сторінки: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА
5 заняття
  • SEO в деталях (основні поняття внутрішньої оптимізації);
  • Сайт - браузер - web-сервер: що це і як працює;
  • Що таке CMS;
  • Сканування та індексування сайту;
  • Основний і додатковий індекс Google;
  • Основні види відповідей сервера;
  • Огляд способів перевірки відповіді сервера;
  • Краулінговий бюджет;
  • Налаштування головного дзеркала сайту;
  • Що таке кеш сторінки;
  • Визначення дублів та неякісних сторінок сайту;
  • Знайомство з програмою Screaming Frog Seo Spider;
  • Знайомство з операторами пошукових систем;
  • Домашнє завдання
Оптимізація службових файлів і додаткові налаштування для коректної індексації сайту: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА
6 заняття
  • Атрибут rel = "canonical". Як і коли використовувати канонічні посилання;
  • Що таке файл robots.txt? Для чого він потрібен і як його створити;
  • Сервіси перевірки файлу robots.txt;
  • Налаштування файлу robots.txt на конкретних прикладах;
  • Що таке файл sitemap.xml і для чого він потрібен;
  • Огляд сервісів і програм для створення файлу sitemap.xml;
  • Як додати файли robots.txt і sitemap.xml на свій сайт;
  • Результати неправильного складання robots.txt і sitemap.xml
  • Домашнє завдання.
Просування посиланнями: ТЕОРІЯ
7 заняття
  • Що таке зовнішні посилання і чому вони настільки важливі для ранжування сайту;
  • Принципи ранжування з урахуванням беклінків;
  • Види посилань і параметри якості посилання;
  • Приклади корисних і навпаки посилань з точки зору SEO;
  • Огляд параметрів оцінки донора;
  • Сервіси для аналізу беклінків;
  • З яких типів сайтів повинні бути посилання;
  • Приклади спамних і нормальних анкор-листів;
  • Правильний розподіл анкорних і безанкорних посилань;
  • Як розбавити свій анкор-лист;
  • Як сформувати "ідеальний" профіль беклінків;
  • Способи отримання зовнішніх посилань на сайт;
  • Санкції за покупку посилань;
  • Домашнє завдання
Просування беклінками: ПРАКТИКА
8 заняття
  • Формування анкор-листа;
  • Планування: прорахунок бюджету і кількості посилань на місяць;
  • Купівля посилань в системі Miralinks;
  • Купівля посилань в системі Gogetlinks;
  • Купівля посилань в системі Sape;
  • Методи пошуку майданчиків для проставлення безкоштовних посилань;
  • Домашнє завдання
Знайомство з панелями веб-майстрів Google і Яндекс: ПРАКТИКА
9 заняття
  • Що таке панелі веб-майстрів і для чого вони потрібні;
  • Як додати свій сайт до панелі веб-майстра Google Search Console і Яндекс.Вебмайстер;
  • Які дані можна отримати в панелі веб-майстра. Вчимося аналізувати звіти;
  • Google Local Business і Яндекс Довідник;
  • Роздача домашнього завдання
Знайомство з інструментами веб-аналітики Google Analytics і Яндекс.Метрика ПРАКТИКА
10 заняття
  • Що таке веб-аналітика і чому вона необхідна для розвитку сайту;
  • Як працюють сервіси веб-аналітики;
  • Як встановити Google Analytics і Яндекс.Метрику на свій сайт;
  • Структура аккаунту Google Analytics;
  • Знайомимося з інтерфейсом Google Analytics;
  • Огляд основних звітів, з якими щодня працює SEO-спеціаліст;
  • Фільтри і сегменти;
  • Конверсії. Найбільш поширені види для різних сайтів;
  • Налаштування відстеження цілей та подій на сайті;
  • Налаштування відстеження внутрішнього пошуку по сайту;
  • Інструменти аналізу поведінки користувачів.
Останнє заняття ТЕСТУВАННЯ
11 заняття
  • Іспит на базові знання SEO;
  • Вільне спілкування з викладачем у форматі "запитання-відповідь";
  • Отримання сертифікату.
SEO - це цікаво!
отримуй максимум знань!
курси сео оптимізації

100% безризикова гарантія повернення грошей! Якщо з яких-небудь причин наш курс не підійде Вам, то Ви можете зробити повернення коштів за решту занять.

Хочу обговорити індивідуальну програму
Що кажуть про курс Seo наші випускники:
Чудові бонуси для наших випускників
бонус для курсів сео
Безкоштовний розбір проблем Вашого сайту

Слухачам курсу надається можливість отримати особисту рекомендацію з SEO від фахівців компанії у вигляді Мікро-аудиту. Такі аудити-рекомендації проводяться на початку кожного заняття, для того щоб кожен міг отримати персоналізовані рекомендації для власного сайту і побудувати ефективну схему самостійного SEO просування,

бонуси
Кращі сервіси для аналізу Конкурентів

Ми навчимо Вас користуватися ефективними інструментами сео-оптимізаторів. З їх допомогою Ви зможете за кілька годин ретельно проаналізувати успішні сайти конкурентів, зрозуміти за якими ключовими словами вони отримують трафік з пошукових систем, де розміщують посилання і на підставі цих даних зробити правильні висновки для побудови власної стратегії просування

бонус
Чек - лист оптимізатора, адаптований для всіх типів сайтів

Корисним бонусом для слухачів нашого курсу буде чек-лист оптимізатора. Це структурований список робіт для ефективного просування сайту в мережі Інтернет, вироблений фахівцями студії Q-SEO на підставі практики роботи з сотнями проектів. Тільки реальні і корисні пункти оптимізації проекту, виконавши які Ви неодмінно збільшите видимість Вашого сайту в пошукових системах

В результаті ви отримаєте:
#
План дій для оптимізації сайту
#
Володіння необхідними інструментами SEO
#
Зможете аналізувати конкурентів
#
Навчитесь робити SEO-аудит сайту
#
Дізнаєтеся основи веб - аналітики
#
Отримаєте море задоволення від спілкування
Де проходять курси?
#
пр-т. Московький 122 Б
м. Харків, 61037, Україна